nnathaas - Tisdag.
 

Tisdag.

Alla mina fastrar åkte utomlands denna sommaren och min ena faster har ju en hund som min kusin, jag och farmor och farfar fick dela på under två veckor haha! Kusinen och hans flickvän hade den en vecka och sedan hade farmor och farfar honom och så tog jag honom några dagar också. Var lite kul att testa på att ha hund här dygnet runt då jag vill ha hund i framtiden (har velat ha hund typ sedan tidernas begynnelse haha!) och ville se hur Saga gick ihop med en hund. Har ju vart hundvakt förut men då har det mest gällt promenader. Det var mysigt att ha Petter här men har inte fått vara ifred en enda sekund, han har följt efter mig steg för steg. 
Har jag vart på toa så har han legat utanför och väntat haha! 
 
Han har gått väldigt bra ihop med Saga, har inte vågat lämna dom tillsammans helt själva men dom har fått springa fritt i lägenheten och det har inte vart några problem. Petter hade väldigt mycket respekt för Saga i början och hon följde honom med blicken steg för steg och försökte sno hans korg när när han sov då han sov på golvet vid mina fötter. Fick tillslut göra i ordning hennes korg och så fort han har kommit i närheten av den så har hon satt sig i den för att markera att det är hennes haha! 
 
Sen har Petter sovit med mig varje natt och sista dagen innan vi skulle lämna honom (i lördags tror jag) så vaknade jag vid halv elva och han vaknar alltid samtidigt som dom han är hos så vaknar man fem så vaknar han coh vill gå ut då o vaknar man tolv så vaknar han också då och vill gå ut då så man kan ju säga att han är väldigt flexibel och lättskött haha! Han vaknade iallafall precis samtidigt som mig och ställde sig på mitt bröst och la sig sedan ner och försökte slicka mig i hela ansiktet haha! Sjukt söt 
 

Kommentera så blir ja gla':