nnathaas - Lördag.
 

Lördag.

Fick för mig att jag behövde en ny mobil så klickade hem en för ett par veckor sedan. Haha okej inte riktigt så var det men jag har haft sjukt mycket problem med min mobil det senaste året så började för inte så längesedan kolla runt på mobiler och hittade denna. Den var slut nästan överallt men fanns på Siba i den färgen jag ville ha men velig som jag är så drog jag ut på det så den tog slut där så letade överallt men den fanns bara i svart och vit vilket jag inte ville ha och tillslut så hittade jag den i en butik i Malmö men eftersom butiken endast fanns i Malmö så klickade jag hem den istället. 
 
Älskar den redan lixom! Älskar färgen och storleken på skärmen. Detta är ju en android och jag haft haft en apple i flera år då senast jag hade en android av samma märke så sög den så enormt haha! 
Det enda som är minus med mobilen är att kameran är lite sämre och emojisarna som är TVÄRfula! Haha asså vet inte ens vem som designat dom. 
Men efter lite mixtrande med inställningar så fick jag till kameran så att den blev rätt så bra och inte så där photoshopad som de brukar vara. 
MEN mobilen får ju även ett stort + för att den ska vara vattentålig, har tappat räkningen på hur många mobiler som blivit fuktskadade haha. Men har inte testat den under vatten än då jag inte vill ta några risker haha!
Sen känns det osäkert då alla hål har luckor förutom där man sätter i laddaren och vill ju inte ha in vatten där. 
 
Den är korallfärgad på baksidan, älskar den färgen haha! 

Kommentera så blir ja gla':