nnathaas - Måndag. 1 + 1 = 3
 

Måndag. 1 + 1 = 3

Anledningen till att jag inte lagt upp detta tidigare är att jag inte visste när dom skulle gå ut med det här, men på midsommar så gick dom ut med det helt och hållet utanför familjen. 
 
Lördagen den 18 juni så var hela familjen bjuden hem till min kusins och hans sambos nya hus. För en gångs skull så kom faktiskt hela familjen (var dock två pojkvänner som saknades haha!). Tror inte vi har varit hela familjen samlad så sedan jag var liten. 
 
Det blev en hel del gos och lek med barnen. Jag trodde typ bara att vi var ditbjudna för att se deras nya hus, typ som en invigninsfest. Men alla andra hade ju typ andra misstankar haha. Vi grillade och hade det mysigt och sedan skulle vi äta tårta som min faster hade bakat så vi alla satt ute på deras uteplats, dom har typ byggt tak och väggar o så på deras altan så man kan sitta där oavsett väder. Blev totalt förälskad i deras hus haha! 
Men iallafall där satt vi och dom kom med tårtan och alla satt helt tyst och kusinen sa att alla var varsågoda men ingen rörde på sig så kusinen säger till vår andra kusin som sitter längst fram, bredvid mig att hon kan gå fram och börja så hon går fram till tårtan och läser vad som står där och jag ser direkt att hon reagerar på något så jag gick också fram och sen gick alla fram och började gråta, blev en liten gråtfest haha. 
Ni kommer se på bilden vad som stod på tårtan.
 
Något som jag inte alls trodde skulle bli en bra dag då jag inte alls var på humör blev tillslut en väldigt bra och mysig dag - en dag som jag behövde 
 

Kommentarer:

1 Jasmine:

En sådan trevlig överraskning! Vad roligt gjort av din kusin med sambo att passa på att ge den glada nyheten när ni alla var samlade. Önskar dem all lycka!
Kram

Svar: Ja, det var riktigt roligt att alla kunde vara samlade den dagen och att det blir tillökning i familjen :D kram på dig
My life, your entertainment

Kommentera så blir ja gla':