nnathaas - Onsdag. Vi blir fler
 

Onsdag. Vi blir fler

Jag la ju upp ett inlägg igår om att min kusin ska bli pappa, igår när jag vaknade så är det första jag nästan alltid gör att kolla sociala medier och fick då veta att min andra kusin också ska bli pappa i december. 
Båda två ska bli pappor i december men barnen är ju inte släkt med varandra på något sätt då dom båda kusinerna är kusiner på två olika sidor, en på mammas sida o en på pappas sida. 
 
Men blev så sjukt glad när jag fick höra detta, jag är ju självklart sjukt glad för båda kusinernas skull men kan inte undgå att vara snäppet gladare för en utav kusinerna då han och hans syster förlorade sin pappa nyligen och min moster förlorade sin man och nu ska dom få tillökning i familjen, ett litet lyckopiller. 
Man kan ju inte undvika att tänka på att deras pappa skulle blivit farfar nu och barnet aldrig kommer få lära känna sin farfar men dom behövde det här. Dom behövde något som gav dom styrka och glädje 
 

Kommentera så blir ja gla':